Rerakan

Monday 25 April 2011

A new chapter Begin (permulaan episod baru)

Assalamualaikum,salam sejahtera

akhirnya aku terbukak jugak hati nak wat satu blog ,dah setahun lebih memikir n bermonolog sindri ,sebab apa  yang lambat sangat aku nak berblog,pasal  aku fikirkan  apakah kegunaan sebenar blog nih ,actually bagi yang personally beblog untuk diri sindri ,disini adalah merupakan satu tempat untuk anda bermonolog dengan diri sindri n meluahkan isi yang terbuku di hati kegunaan terbaik salah satu laginya adalah mereleasekan tensionan yang terbuku hehe,,,,,,, ok kot . Jadi tujuan aku nak berblog nih salah satu sebabnya of course lah nak bermonolog , selain tuh emmmm meluahkan pendapat kot then menyampaikan ilmu ,menyampaikan maklumat errmmm same ke , dan bleh kot berdakwah skit2 melalui cara ini walaupun ilmu agama ini cetek sekali ,,,but will try all the best ,,,,,,,

anyway apa yang aku harapakan skang nih kalu lah ada follower yang berminat dipersilakan ,,,ada ke follower,,, insyaALLAH ,,,,,

then apa yang aku harap boleh lah jika berkongsi ilmu antara satu sama lain n saling ingt mengingati .
anyway aku akan cuba beratikel dengan aku sindri n hope yang rare n original al the best

No comments: